niedziela, 3 marca 2013

Babeczki biszkoptowe czyli zdobienia ciąg dalszy.

Dzisiaj pól niedzieli spędziłam na zdobieniu babeczek, akurat to mi było potrzebne, aby nie myśleć o jutrzejszym dniu, bo jutro odbieramy wyniki Basi i niestety chyba nie będą one pomyślne. Jeżeli tak się stanie to moje smerfy czeka miesięczna kuracja antybiotykowa.














Składniki na 20 babeczek:
  • 4 jajka
  • 1 szklanka cukru
  • 1 szklanka mąki
  • 1/4 szklanki mąki ziemniaczanej
  • 1 łyżka octu
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
Całe jajka wbiłam do miski, udało mi się samej to zrobić, bo dzisiaj Adaś uparł się aby koniecznie mi pomóc, cóż jajka w rączkach dwulatka to może być niezły ubaw:), ubijałam je z cukrem przez jakieś 10 minut, następnie dodałam zmieszane mąki wraz z proszkiem do pieczenia, na koniec dodałam ocet. Ciasto przelałam do 20 foremek. Piekarnik nagrzałam do 170 stopni C i upiekłam babeczki do tzw. suchego patyczka.


Wykonanie babeczek:
  • 1 słoik dżemu
  • 100 g gorzkiej czekolady
  • masa cukrowa
Do ostudzonych babeczek rękawem cukierniczym włożyłam porcję dżemu, następnie ozdobiłam babeczki masą cukrową i czekoladą.

2 komentarze:

  1. Przepięknie ozdobione. Trzymam kciuki za pomyślny początek tygodnia. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo;)Oj przyda się to trzymanie kciuków;)Pozdrowionka;)

      Usuń

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.