wtorek, 11 grudnia 2012

Świąteczne domki i babeczki do przedszkola.

Moja Basia ma to szczęście, że trafiła do przedszkola, które bardzo lubi. Rok temu kiedy dawałam tam małą serducho mnie bolało( chyba jak każdej mamie, no bo przecież my mamy robimy wszystko najlepiej;), ale kiedy zobaczyłam jaką frajdę  sprawia Jej chodzenie do przedszkola to uspokoiłam się. Inna sprawa, że trafiła naprawdę dobrze, młode, radosne i widać, że z powołaniem Panie przedszkolanki, a to przecież One tworzą atmosferę w przedszkolu.
Dzisiaj właśnie robiony jest kiermasz świąteczny na którym sprzedawane są przedmioty wykonane przez dzieci i personel przedszkola, a pieniądze jakie zostaną zebrane będą wykorzystane na zakup sprzętu fotograficznego. Kiedy wczoraj się o tym dowiedziałam pomyślałam w końcu to dla mojego dzieciaka, no i zrobiłam biszkoptowe domki oraz babeczki.









Ciasto z jakiego zrobiłam babeczki i domki to przepis na  Idealny biszkopt nadzienie babeczek to galaretka porzeczkowa, którą robiliśmy Krzyśkiem w lipcu( można dodać każdy lekko kwaskowaty dżem), a na wierzchu posmarowałam je masą z serka marscapone ( przepis na masę podam w tym tygodniu, ponieważ będę robić z nią tort dla mojego dwulatka;). Całość ozdobiona jest masą cukrową i lukrem.

2 komentarze:

  1. Pani Agnieszko babeczki były przepyszne- pięknie wyglądały i pysznie smakowały...na kiermaszu zwróciły na siebie uwagę.. Dziękujemy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że uda się kupić do przedszkola ten sprzęt jak nie w tym to w przyszłym roku;)

      Usuń

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.