sobota, 8 grudnia 2012

Tort Księżniczka dla Basi.

Moja córcia cztery dni temu miała imieniny od dłuższego czasu pytała się kiedy będą jej urodziny, bo chce "tort księżniczkowy", stwierdziłam, że zrobię Jej ten tort na imieniny. Wczoraj wieczorem usiadłam i zrobiłam różowiutką księżniczkę. Tak na marginesie to zastanawiam się,  dlaczego tak jakoś utrwaliło się, że dziewczynki lubią kolor różowy. Ja nigdy nie lubiłam tego koloru, a od kiedy moja Basia chodzi do przedszkola wciąż słyszę, że Ona lubi różowy kolorek. Troszkę mnie to odrzuciło, ale potem pomyślałam, że być może mój świat dorastania był po prostu mniej kolorowy. Basia nie ma być moim klonem tylko odrębną osobowością, a moim zadaniem jest pozwolić Jej na to.Ok dosyć filozofowania poniżej  torcik dla Basi.





Tort wykonany jest z biszkopytu z masą z bitej śmietany i białej czekolady. Suknia i dodatki wykonane są z masy cukrowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.