niedziela, 7 kwietnia 2013

Tort Laptop.

Dzisiaj jedziemy do mojej siostry na urodziny Jej synka, a właściwie już syna Bartka. Ponieważ ten młodzieniec jest w wieku kiedy jest się już "dorosłym" to nie można nic "niedorosłego" dla Niego wymyślić, więc padło na laptopa. Jak zwykle kiedy człowiek jest pewny, że wszystko wyjdzie świetnie to zaczyna się psuć. Pomysł był ok, ale wykonanie już nie do końca, mój Krzysiek stwierdził, że jestem za bardzo perfekcyjna, no i dlatego marudzę, że jest coś nie tak. Może i to prawda, ale niestety nie jestem do końca zadowolona z tego tortu. Mam nadzieję, że drugi będzie lepszy, tzn na pewno będzie lepszy;) Wiem gdzie miałam problemy i wiem jak je rozwiązać, więc może być już tylko lepiej;)




Tort jest wykonany z biszkoptu i wafli ( monitor), przełożony jest bitą śmietaną o smaku czekoladowym oraz bitą śmietaną z rodzynkami.

4 komentarze:

  1. hihihi dzieciaki w tym wieku to już prawdziwi komputerowcy ( tak się im wydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę otrzymać opis jak wykonany został monitor laptopa i ajk zamontoać go do reszty tortu? pilne. patty6@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź na Twoje pytanie przesłałam mailem .

      Usuń

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.