czwartek, 7 lutego 2013

Mega pralinki czyli kokosowe smaczki;)

Dzisiaj musiałam zrobić pionki do torta - warcaby, a że zrobiłam je z kokosu i czekolady to pomyślałam, że z pozostałej masy zrobię mega pralinki kokosowe;)







Składniki na 10 dużych ( ok. 5-9 cm) pralinek:
  • 1 puszka mleka kokosowego (400 ml)
  • 150 g wiórek kokosowych
  • 4 łyżki cukru pudru
  • 2 gorzkie czekolady
  • masa nugatowa

W rondelku ugotowałam mleko kokosowe dodałam wiórki kokosowe i cukier puder. Masę pozostawiłam do ostudzenia. W tym czasie gorzką czekoladę roztopiłam w kąpieli wodnej. Z ostudzonej masy kokosowej uformowałam małe "kluseczki" (wyglądem przypominają mi kluski ziemniaczane, które mama robiła w domu;) ) w środek, których włożyłam po łyżeczce masy nugatowej, przykryłam ją masą kokosową. "Kluseczki" pokryłam gorzką czekoladą i pozostawiłam do zastygnięcia. Trwałość ok 7 dni. Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.