wtorek, 24 marca 2015

Kruche ciasteczka rozpływające się w ustach.

Całe lata szukałam dobrych kruchych ciasteczek i zawsze albo były za suche, albo długo się je robiło. Wczoraj po raz kolejny rozpoczęłam swoje poszukiwania i trafiłam tutaj  pomyślałam, że spróbuje i to był strzał w dziesiątkę. Ciastka bardzo proste i szybkie do wykonania, a najważniejsze, że są przepyszne!!!!! Przepis troszkę zmodyfikowała, ale na pewno spróbuję, także wersję oryginalną.










Składniki na 35 podwójnych małych ciasteczek:

  • 300 g masła lub margaryny
  • 350 g mąki
  • 60 g cukru

Wszystkie składniki dokładnie wymieszałam, aż  uzyskałam ciasto o konsystencji plasteliny, następnie ciasto rozwałkowałam na grubość ok 3 mm. I do pracy zabrały się moje dzieciaki, wykrawały kwiatki jeden z dziurką, drugi bez. Ciastka piekłam w temperaturze 150 stopni ( termoobieg) prze ok 8 -10 minut.
Po upieczeniu na ciastka bez dziurki nałożyłam niewielką ilość dżemu i przykryłam ciastkiem z dziurką, całość posypałam cukrem pudrem. Smacznego;)

2 komentarze:

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.