poniedziałek, 23 marca 2015

Donaty z maszynki czyli cynamonowe pączusie z dziurką.

W tłusty czwartek moja siostra zaproponowała nam szybkie beztłuszczowe pączki z maszynki. Obiecałam sobie, że jak maszynka osiągnie jakąś rozsądną  cenę, którą będziemy w stanie przełknąć to sobie ją sprawię. I tak też się stało i od kilku dni w domciu rozchodzi się zapach cynamonu;)
Przepis znalazłam w internecie







Składniki na ok 20 pączków:

  • 1 szklanka mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 1/4 szklanki cukru
  • 2 duże jajka
  • 3 łyżki oleju
  • 2 1/2 łyżki jogurtu
Do jednej miski wsypałam wszystkie suche składniki i wymieszałam. W drugiej misce ubiłam składniki "mokre" i wsypałam do nich zawartość pierwszej miski, wymieszałam do ich połączenia.
Maszynkę do pączków nagrzałam i posmarowałam niewielką ilością oleju. Ciasto nakładałam łyżką. Usmażone pączki posypałam cukrem pudrem, a do dziurki dałam odrobinę lemon curd. Smacznego:)

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.