czwartek, 26 listopada 2015

Bananowe muffinki bez jajek i mleka.

Ulubione muffinki mojej rodzinki ;) co niedziela są na naszym stole. Dzieciakom i mężowi chyba smakują, bo znikają w zastraszającym tempie.








Składniki na 12 sztuk:
  • 3 banany 
  • 6 łyżeczek miodu
  • 18 łyżek mąki orkiszowej ( można wykorzystywać inną mąkę)
  • aromat waniliowy
  • 2/3 łyżeczki sody
  • orzechy włoskie, słonecznik, rodzynki 

Orzechy włoskie drobno posiekałam . W jednej misce wymieszałam sypkie składniki. Do drugiej miski włożyłam obrane banany i dokładnie zmiksowałam, następnie dodałam miód i olejek. Powoli dosypywałam mąkę i miksowałam do uzyskania jednolitej masy. Na koniec dodałam bakalie i wymieszałam. W razie zbyt gęstego ciasta można dodać wody. 
Ciasto przełożyłam do foremek  i piekłam w piekarniku nagrzanym do temperatury 180 stopni C ok 25 minut ( do suchego patyczka). Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.