niedziela, 2 lutego 2014

Szybki i leciutki torcik bez pieczenia;)

Ostatnio koleżanka z pracy obroniła swoja prace magisterska, no i trzeba to było jakoś uczcić, miałam mało czasu więc powstało takie oto ciacho;)













Składniki na ciasto średnicy 17,5 cm:

  • 1 suchy wafel 
  • masa krówkowa
  • 3 bite śmietany w proszku
  • 3 x 200 ml mleka 
  • kakao 
  • kawa
  • cynamon
  • 3 łyżki żelatyny
Z wafla wycięłam kółko o średnicy 17,50 cm, które włożyłam do obejmy, a następnie  posmarowałam je masą krówkową. W tym czasie ubiłam mikserem jedną bitą śmietanę do której dodałam kawę i łyżkę rozpuszczonej żelatyny.  Wszystko dokładnie wymieszałam i całość wylałam na wafla. Tak samo postępowałam z kolejnymi śmietanami z tą różnicą, że do każdej dodawałam inny smak. 
Tak powstałe ciasto pozostawiłam do stężenia i przygotowałam polewę, po ściągnięciu obejmy polałam powstałe ciasto polewą i ozdobiłam. Smacznego;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.