piątek, 30 sierpnia 2013

Ciasto bez pieczenia z grysiku.

Dzisiaj musiałam coś zrobić mojej rodzince, jednak musiałam zrobić coś szybkiego, bo miałam bardzo zakręcony dzionek, no i padło na ciasto z grysiku. Pamiętam jak jadłam to cicho u mojej koleżanki bardzo mi smakowało. Troszkę je zmodyfikowałam dodałam galaretkę i owoce, dzięki temu dzieciaki zajadają na kolację troszkę inną kaszkę mannę.
Polecam szczególnie dla Tadków niejadków;)









Składniki :
  • 1 litr mleka
  • 1 szklanka cukru
  • 250 g margaryny
  • 1 szklanka kaszy manny
  • 2 galaretki
  • sezonowe owoce
  • 20 herbatników

Mleko wlałam do rondelka dodałam cukier, margarynę i ugotowałam. Następnie dodałam kasze mannę i wszystko gotowałam ok 5-10 minut. Na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia wyłożyłam herbatniki. Masę z kaszy wylałam na herbatniki, na wierzchu ułożyłam owoce i całość zostawiłam do wystygnięcia. W tym czasie przygotowałam galaretki i kiedy lekko stężały wylałam na zimną kaszę manną, ciacho włożyłam do lodówki smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.