sobota, 14 lutego 2015

Waniliowe babeczki

To jest jeden z tych przepisów, który zawsze się udaje. Bardzo długo szukałam dobrego przepisu na babeczki i nigdy nie byłam zadowolona z efektu końcowego, aż do czasu kiedy weszłam na pewną stronkę i znalazłam to cudo. Najgorsze jest to, że wydrukowałam sobie  składniki i za żadne skarby nie mogę odnaleźć linku do bloga na którym są te babeczki. Może ktoś zna ten adres będę bardzo wdzięczna;),









Składniki na 12 babeczek:

  • 2 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 1/2 szklanki cukru
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego
  • 1 jajko
  • 1/2 szklanki oleju
  • 1 szklanka mleka

W jednej misce mieszamy składniki suche w drugiej mokre. Następnie wlewamy mokre do suchych i mieszamy. 
Napełniamy foremki ciastem pozostawiając im miejsce do wyrośnięcia i pieczemy w piekarniku w temperaturze 160 stopni C (termoobieg) przez ok 25 minut lub do tzw. "suchego patyczka".

Wykonanie babeczek:
  • różowe i białe  marshmallow
  • draże
Różowe marshmallow rozpuściłam w łaźni wodnej, następnie zanurzałam w  nich babeczki i dalej już tylko ozdabiałam. Smacznego;) 

2 komentarze:

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.