niedziela, 23 czerwca 2013

Babeczki z budyniem i truskawkami.

Dzisiaj stwierdziłam, że w końcu trzeba zrobić jakieś babeczki w foremkach, które miesiąc temu udało mi się kupić. Obiecywałam od jakiegoś czasu dzieciakom, że zrobię im babeczki z truskawkami i budyniem. Poszłam troszkę na łatwiznę tzn. kupiłam masę karpatkową w proszku, bo po prostu ona  bardzo mi smakuje i stwierdziłam, że bardzo będzie pasować do babeczek, a po drugie dzisiaj jedziemy do mojej siostry i nie miałam zbyt wiele czasu na pieczenie;)
 










Składniki na babeczki:
  • 120 g masła
  • 250 g mąki
  • 100 g cukru
  • 2 żółtka

Wszystkie składniki wymieszałam i zagniotłam ciasto, które zawinęłam w folię i włożyłam do lodówki na 2 godziny. Po tym czasie rozwałkowałam ciasto na placek o grubości 1/2 cm, wycięłam kółka i wyłożyłam foremki od babeczek. Piekłam w piekarniku nagrzanym do 200 stopni C przez 15 minut.


Na spód babeczki położyłam truskawkę na którą nałożyłam krem karpatkowy całość ozdobiłam truskawkami. Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.