niedziela, 4 lutego 2018

Czekolada bez cukru. Pychottta!

Ten post powstał z myślą o mojej mamie, która od kilku lat walczy z poważną chorobą. Spożywanie przez Nią cukru jest szkodliwe. Moja mama jak większość ludzi lubi czekoladę, dlatego szukałam jakiegoś zamiennika i znalazłam ten przepis 






Składniki na czekoladę:
  • 200 g daktyli 
  • 2 szkl wody
  • 300 g oleju kokosowego
  • 4 łyżki kakao 
  • żurawina, rodzynki, orzeszki
Daktyle wsypałam do rondelka, wlałam wodę całość gotowałam do prawie całkowitego wyparowania płynu. Następnie całość zblendowałam do uzyskania "papki", dodałam olej kokosowy i po raz kolejny wszystko zblendowałam. Do powstałej masy wsypałam kakao, bakalie i dokładnie wymieszałam.
Czekoladę wyłożyłam na papier do pieczenia i włożyłam na noc do lodówki. Smacznego☺️

2 komentarze:

  1. Chyba i ja muszę coś podobnego stworzyć dla mojej mamy <3 wygląda pysznie!

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że czekolada wyssła i smakowała mamie:-)

      Usuń

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.