niedziela, 5 lipca 2015

Tort spiderman

Kilka dni przed moim wyjazdem na wakacje koleżanka poprosiła mnie o zrobienie torta dla 3 letniego Franka. Zgodziłam się z wielką ochotą, pomyślałam, że będę pełna energii, więc nie będzie to nic trudnego. Jednak nie wzięłam  pod uwagę siły przyrody nie sadziłam, że tak bardzo wzrośnie temperatura, Zrobienie w takim skwarze ciasta, które się nie rozpłynie po drodze, gdy na zewnątrz temperatura wynosi 35 stopni C, było dla mnie sporym wyzwaniem. Kinia napisała mi smsa, że tort wszystkim smakował, więc chyba się udało. Poniżej zdjęcia tortu.





 Ciasto wykonane jest z biszkoptu przełożonego masami serową i budyniową. Ozdoby wykonane są z polewy z białej czekolady (barwionej) oraz gorzkiej czekolady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.