niedziela, 4 stycznia 2015

Tort Spongebob

Mój maluch w grudniu skończył 4 latka i zarządził, że chce na urodziny tort Spongboba, myślałam że mi dziecko odpuści, bo za kilka dni miały być Święta, a oczywiście dzieci chciały piec pierniczki, no i dla świętego spokoju powiedziałam :" wy z tatusiem będziecie wycinać pierniczki, a mamusia zrobi Ci tort" i to był mój błąd. Adaś to bardzo pamiętliwe dziecię, więc w sobotę o 6 rano była pobudka z okrzykiem dzisiaj mama robi mi tort , a my wycinamy pierniczki. 
Oczywiście skończyło się na tym, że ja robiłam tort , maluchy troszkę powycinały pierniczków,a potem rodzice musieli wszystko po nich kończyć. 

Ciasto to biszkopt z masą z bitej śmietany z czarnymi porzeczkami, ozdobione wszystko jest masą maślaną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.