czwartek, 26 października 2017

Czekoladowe babeczki.

Wczoraj w szkole moich dzieci odbyła się Akcja dla Afryki w czasie której sprzedawane były ciastka, a uzyskane z tej sprzedaży pieniądze mają zostać przekazane do UNICEFu. Upiekłam z tej okazji czekoladowe babeczki, które ozdobiłam kokosem, ciasteczkami, cukierkami  i tak powstała łapka pieska;)








Składniki na 12 babeczek:

  • 2 szkl. mąki 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 szkl. cukru
  • 2 łyżki kakao
  • 1 jajko
  • 1/2 szkl. oleju
  • 1 szkl. mleka
  • pokruszona czekolada (opcjonalnie)

Do jednej miski wsypałam wszystkie suche składniki – wymieszałam, w drugiej połączyłam składniki mokre. Zawartość obu misek wymieszałam do połączenia się składników ( można w tym momencie dodać pokruszoną czekoladę). Tak przygotowaną masą wypełniłam wcześniej przygotowaną formę do muffinek. Rozgrzałam piekarnik do temperatury 200 stopni C i piekłam babeczki do tzw. suchego patyczka.
Upieczone muffinki pozostawiłam do ostudzenia, następnie ozdobiłam je wiórkami kokosowymi, ciasteczkami typu oreo i czekoladowymi groszkami. Smacznego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.