piątek, 19 lutego 2016

Ciastka super maślane.


Przepis  znalazłam na tej stronie ciasteczka są przepyszne rozpływają się w ustach. Od dawna szukałam takich specjałów, no i po wielu próbach trafiłam na ten jedyny najlepszy przepis.









Składniki na ok. 80 sztuk 
  • 3 szklanki mąki
  • 3 żółtka
  • 300 g masła
  • 1 szklanka cukru pudru
  • cukier waniliowy
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Ze wszystkich składników zagniotłam ciasto, które włożyłam  do lodówki na 1 godzinę.
Ciasto podzieliłam na 3 części i rozwałkowałam na placki o grubości 3-4 mm. Wycięłam przy pomocy  foremek  ciasteczka ( u mnie serduszka i kółka). Ułożyłam na blaszce i piekłam ok 8 minut w temperaturze 160 stopni C (góra-dół).
Pozostawiłam do ostygnięcia i udekorowałam.
Smacznego;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu.